Re: R9600 - co po tym ?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 16:13:38 MET

Osobnik posiadający mail suskind.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Czy ktos majacy taki sprzet jak ja naprawde wyglada na kogos bez hamulcow
> finansowych ? ;)

oczywiscie troche zazartowałem, choc nie przesadzajmy ze ten sprzet jest az
tak stary...
Niemniej od tego ile mozesz wydac bedzie zalezało, co mozesz kupic.
BTW jaka gra ci nie chodzi, ze postanowiłes zmienic?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona