Notebook Toshiba Satellite - bez miniPCI???

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 12:57:13 MET

Witam,

Znajoma kupiła sobie notebooka Toshiba Satellite L30-114. Z tego co mówi, to
nie ma on wifi (nie przypyszczałem że jeszcze są takie nowe sprzedawane ;).
Rozmawiałem z jej chłopakiem żeby zajrzał do środka w celu sprawdzenia czy
przy slocie minipci są kabelki do zainstalowanej anteny... a tu okazuje się
że miniPCI w ogóle nie ma!

Podesłał mi zdjęcie, wygląda to tak:
http://www.hybrid.pl/~joshua/ind/minipci.jpg

Czyżby faktycznie Toshiba była tak beznadziejnym producentem, że usuwa
złącze miniPCI ze słabszych modeli? W głowie mi się nie mieści, że szanująca
się firma może produkować taki szmelc...

Może ktoś ma ten model notebooka? Może jest jeszcze jakieś inne miejsce
gdzie przenieśli miniPCI?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944