Re: Dysk psuje pliki

Autor: Tobiasz <beyonder83_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 11:41:42 MET

> Przetestuj pamięć goldmemory lub memtest (ale tak z kilka godzin). Może ta karta
> PCIMCIA psuje? Ten dysk to SATA czy SCSI ? Bo to jest różnica. :P

Pamięć jest OK. Może to faktycznie kwestia karty, albo złych
sterowników (chociaż instalowalem sterowniki dedykowane dla WinXP i z
płyty dołączonej do karty). Czy to może być nikompatybilność
dysku i karty?

Postaram się w najbliższym tygodniu wskoczyć do znajomego i
podłączyć dysk do jego kompa stacjonarnego. Zobaczymy jak tam
będzie działał. Nie wiem już co robić :(

PS. Dysk na pewno jest SATA. Z tym, że WinXP widzi go jako SCSI.
Podobnie jak kartę PCMCIA. Nic już z tego nie rozumiem.