USB2IDE - dysk mi się "kaszani"...

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 07:18:06 MET

cześć!

        mam taki problem. dysk samsung 40gb, pojedyńcza partycja, fat32,
ustawiony na master, startuje z niego system. po zainstalowaniu na nim
różnych rzeczy, wyjmuję i podłączam przez międzymordzie usb2ide do
drugiego kompa, na którym mam rzeczy, jakie chciałbym przenieść na ten
dysk...

        podczas kopiowania wywala mi błąd o ścieżce dostępu, znikają foldery,
cały fat się kaszani i tyle widziałem zawartość dysku... po drugim
razie, po kolejnym formatowaniu - to samo...

        czy to oznacza, że moja przejściówka nie działa dobrze? czy muszę coś
więcej wiedzieć o podłączaniu dysków via usb? :)

        pomocy - z góry dzięki!

--
mate