jak zrobic pod Paragonem bootowalna partycje z kopia danych?

Autor: Harrow <dee_at_hoga.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 21:54:12 MET

czesc,

Chcialem sobie zrobic obraz partycji z systemem operacjnym,
podzielilem dysk na dwie partycje , na primary jest system a druga jest wolna.
teraz chcialbym zrobic image tej partycji z systemem tak aby w razie jak sie
system operacyjny rozwali moc odtworzyc z tej drugiej.
W razie potrzeby odtworzenia nie chce bootowac z dyskietki czy plytki cdr tylko
aby mozna byla wybrac bootowanie z dysku (z tej drugiej partycji)
Slyszalem ze program paragon to umozliwia, czy moze ktos podpowiedziec ktora to jest opcja?
mam Paragon Partition Manager Professional oraz Paragon Exact Image niestety nie wiem
gdzie tam znalesc odpwoiednie opcje.Czy moglby ktos mnie nakierowac?

Dziekuje i pzodrawiam B