Re: poczta polska

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 19:14:29 MET

pit <pietrek45@WYTNIJmaster.pl> wrote:

> przed chwilą w Wiadomościach mówili, że do strajku listonoszy dołączają
> się pracownicy poczty i okienka też powoli zamykają.

            A niech ta socjalistyczna bande szlag trafi, a konkurencja wykonczy
po calkowitym uwolnieniu rynku.
Przez dluzszy czas bylem bardzo zadowolony z poczty przy przesylkach
poleconych priorytetowych/paczkach. Nawet wolalem niz kurierem bo gdyby
nikogo nie bylo w domu to zawsze na poczte blisko, a z kurierami to roznie
bywa i czesto ciezko jest sie zgrac. Ale od ~roku jest stopniowo ale
sytematycznie coraz gorzej. Przesylki priorytetowe wyslane ~14 ida typowo
2-3 dni, zwykle nawet po ~2 tygodnie z jednej poczty na druga w tym samym
miescie (zatrudniono slimaki do roznoszenia czy co, bo wyszlo mi ~4,46
metra/h), grubsze nie polecone listy gina (jest to o tyle wkurzajace ze np:
producent Lexa wysyla plyty aktualizacyjne zwyklymi przesylkami listowymi a
nie poleconymi), szkoda slow po prostu.

A co do zasadniczego pytania - jesli cos kupowales w sklepie interentowym
i nie robiles przedplaty, a zalezy Ci na czasie (teraz przy coraz bardziej
prawdopodobnym strajku generalnym przesylki utkna na dobre) po prostu zamow
jeszcze raz z wybraniem kuriera jako transportu. Jak juz zwiazkowcom z
poczty zachce sie pracowac nie odbierzesz paczki - masz przeciez mozliwosc
odstapienia od umowy w ciagu 10 dni i nie mozna obciazac Cie ZADNYMI
kosztami (czeste nie wliczanie kosztow przesylki przez sklepy to sciema
i wykorzystywanie niewiedzy konsumentow). Pojedynczemu odbiorcy nie bedzie
chcialo sie wystepowac na droge sadowa, ale takiemu juz sklepowi
prowadzacemu sprzedaz wysylkowa przy setkach takich przesylek pewnie juz
jak najbardziej, wiec niech ktos wreszcie pogoni im kota.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl