Re: Czy windowsXP korzysta z pamieci wirtualnej tak jak WIN98?

Autor: - <pirates-gold_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 16:55:59 MET

> czy winXP korzysta z pliku pamieci wirtualnej jak np WIn98? Mam 98 i
> przesiadam
> sie na XP. NA 98 mialem osobna partycje dla pliku wymiany i nie wiem czy
> ja
> kasowac, czy zostawic... w 98 mialem 200MB czy w Xp tyle mi wystarczy czy
> dac
> wiecej? Mam 192MB ramu...

nie wiem, czy jest sens robienia osobnej partycji, bo czas dostepu bedzie
wiekszy. aczkolwiek na maku photoshop byl zadowolony jak mial osobna
partycje na plik wymiany

przy 128mb ram na xp mam plik wymiany w przedziale192-384mb, teraz jest
przydzielona najnizsza wartosc. plik jest na glownej partycji ntfs.
komunikatow o braku pamieci niewiduje. ale zalezy co sie robi...

prosze zapytac na pl.comp.sys.winnt