Re: czy to podlega gwarancji ?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 15:44:02 MET
Message-ID: <pr63xjcagsj5$.pdj2bac8v4x2.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 24 Nov 2006 11:09:18 +0100, Darek napisał(a):

> Mam ydsk w laptopie ktory od pewnego czasu slychac, ze stuka glowica. Czy
> moge go reklamowac, bo jest na gwarancji ?
> Czy tez musze "poczekac" az padnie. Mowie u gwarancji u dystrybutora, a nie
> w sklepie.

Sprawdź wartości SMART (np. programem SpeedFan). Jeśli są OK, to na
reklamację raczej nie masz szans.
A to stukanie to może być normalny odgłos parkowania głowicy na
przykład. W dyskach 2.5" mechanizm tego typu jest powszechnie stosowany,
po x sekundach bezczynności głowica przechodzi nad obszar, na którym nic
nie jest zapisane.

-- 
| Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz |
| 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB       |
| Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan 330W +APC SmartUPS 700   |
| MSI GeForce 7800GS 450/1440 JabberID: madman(at)jabber.aster.pl |
Received on Fri Nov 24 15:45:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Nov 2006 - 15:51:32 MET