Re: notebook ASUS A6JC Q138

Autor: MaGazynieR <news_at_magazynier.dot.net>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 13:53:59 MET

Lechu napisał(a):
> Planuje zakup tego notebooka. Co sądzicie o tym wyborze?
> Mam na to 4000zł, więcej nie.
> Zalezy mi na karcie GF, 15 calowej matrycy 800x1280, wyjsciu dvi.
> Pamiec dokupie z czasem.
> Komp ma byc do wszystkiego - od worda przez autocada po 3DSmax i prostsze
> gry 3D.
> Jak jest z wytrzymałością na zarysowania?
> Czy 3DSmax wykorzystuje oba rdzenie procesora core duo podczas pracy i
> renderingu?
Właśnie takim się bawię, ale za krótko żeby wydawać jakieś wiążące opinie.
Jak dla mnie to mało RAMu, ale to będzie następny zakup.
Matryca mocno 'szklana', ale idzie się przyzwyczaić i tak ustawić żeby
za bardzo nie odbijała w oczy.
Ciekaw jestem jak szybko plastiki (obudowa) zaczną sie wycierać, ale to
nie ma wpływu na szybkość pracy.

--
Pozdrawiam
MGR