Abit kt7a + Athlon 1200 - dziwne zachowanie

Autor: Szymko <algedi_at_USUNTO.friko7.onet.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 01:11:59 MET

Staram sie zmodernizowac znajomemu komputer i na plycie Abit kt7a
wymienilem procka Duron 800 na Athlon 1200.
I tu pojawil sie problem. Komputer wlacza sie co drugie wlaczenie.
Dokladnie to co drugie wlaczenie pojawia sie obraz na monitorze bo reszta
podzespolow jakby zachowywala sie normalnie. Przy kazdym wyjsciu z BIOS
komp sie zawiesza ale ustawienia pamieta.
Wgrany jest najnowszy dostepny BIOS. A ja nie mam pojecia co moze byc
przyczyna tak dziwnego zachowania a do tego systematycznego (co drugie
wlaczenie jak w szwajcarskim zegarku).

--
Szymko