Re: nowa grafika: reset komputera

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 23:31:12 MET

KM <krzm@mp.pl> wrote:

> Kurcze, mam identyczny problem. A zasilacz Chieftec 350 W i wszystkie
> napięcia (zmierzone multimetrem) w granicach normy...
> Już nas dwóch czeka na sugestie.

            A nie przegrzewaja Wam sie te R9800 - bo to piekarniki pierwsza
klasa. W przypadku pierwszego posta bylem pewnien ze to kwestia zasilacza,
bo wymagania pradowe R9800 sa w porownaniu do R9000 bardzo duze, a jak ktos
nie wie jaki ma zasilacz to na 99% ma byle co. Ale u Ciebie to juz troche
dzwnie to wyglada. Mam nadzieje ze mierzysz z molexa napiecie 12V.
No i jaki to Chieftec 350W? Bo te starsze porzadne HPC od Sirteca byly
300/360/420W a 350 to moze byc z tych nowych, duzo gorszych Delt itp. co
w polaczeniu z zasilaczem starszego typu (5V) moze byc juz problemem, a w
koncu Barton do chlodynych i energooszczednych CPU tez nie nalezy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl