Cooldrive 4 nie pamieta ustawien

Autor: Aries <_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 22:39:29 MET

Witam!
Mam problem z panelem CoolerMaster Cooldrive 4. Mianowicie nie zapamiętuje
on ustawień. Z instrukcji wynika iż posiada on stałą pamięć do trzymania
ustawień, niemniej jednak po wyłączeniu komputera i ponownym włączeniu
wiatraki kręcą się z max prędkością a nie ustawioną, podświetlenie
regulatora także nie ma zadanego koloru. Mówiąc krótko jakby resetował
pamięć. Nic nie wyczytałem o tym że zapamiętuje się za pomocą jakiejś
kombinacji klawiszy, powinien to robić automatycznie. Czy to noramlny
problem czy też kupiłem zwalony panel?

--
# P4 531 # ASRock 775Dual-VSTA # Silent Tower + Qultec #
# 2 x 512MB DDR # Sapphire 9800 pro # WinTV 34704 #