Re: [OT] Rozne Karty Graficzne-Filmiki,Zdjecia

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 19:02:46 MET

to0l <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote:

> Szukam Filmikow ktore ilustruja wyglad roznych gier generowanych przez
> rozne karty graficzne ( Ati, nVidia ) oraz rozne ich modele ( R8xxx,
> R9xxx, RX8xx, RX1xxx, GF5xxx, GF6xxx, GF7xxx, GF8800GTX/GTS ) i przy
> roznych efktach { PS i VS oraz HDR i inne takie :). Najwazniejsze dla
> mnie jest nozliwosc zapisania ich na dusku oraz przyzwoita jakosc (
> DIVX, XVID, QT min. 1mbps).

            O czym Ty mowisz: wszystkie te formaty to kompresja stratna i to
mocno, a poszczegolne karty w rednedrinu roznia sie czasem naprawde
szczegolami. Z kolei filmy w formacie niestratnym zajmuja naprawde duuuuzo
miejsca.

> Dobre by byly rowniez zdjecia ( min. 1024x768 jpeg HQ ) pezepolowione na
> ktorych z jednej strony jest np Screen z i bez HDR, z roznymi wersjami PS
> lub na DX10,DX9,DX8. Z gory dziekuje za pomoc.

            To juz predze, z tym ze znowu wyskoczyles z formatem stratnym (jpeg
bo naprawde rzadko kto zaisuje jpeg z wyborem kompresji bezstratenj. Zeby
to porownywac trzeba znowu formatu bezstratnego typu BMP a ze wzgled na
rozmiary duzo lepiej PNG. Kolejne wersje 3dsmarka maja taka opcje, wiec
pewnie gdzies jest to zebrane. Nie pytaj mnie jednak o link, sam bym go
chetnie poznal.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl