Re: Realtek ALC880 (na plycie Gigabyte GA-K8N51GMF-9) - problem z dzwiekiem

Autor: Krzysztof Polito <krzyspvfr_at_nospam.wp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 12:10:13 MET

> stawiam ze wlaczyłes jakis filtr, albo karaoke.

Tez tak myslalem. Prade mowiac, ten dzwiek brzmi wlasnie
jakby cos wycinalo czestotliwosci pod jakies karaoke czy cos...
dosc dlugo bawilem sie programem do konfirugacji dzwieku
realteka i nic... po wlaczeniu karaoke bylo jeszcze
gorzej, wylaczenie powrocilo do stanu zastanego.
Filtry itp... bez zmian.

Probowalem wylaczac akceleracje sprzetowa directx, tez
bez efektu. Normalnie nie wiem juz co to moze byc...

Krzysiek