Speed Fan a prędkość wentylatora na CPU

Autor: Cezy <c_l_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 10:49:32 MET

Mam dwa wentylatory
1. CPU - Pentagram model Freezone QVC-100Cu+ z manualnym regulatorem
obrotów w postaci potencjometru
2. Obudowa (jakiś arctic)
Płyta Asus P4S800 (tej płyty nie ma na liście w Fanspeed nie ma)

Prędkość wentylatora się nie zmienia na CPU niezależnie od jego
temperatury. Pomiar i obrotów i temperatury działa bez zarzutu. Mogę
oczywiście regulować prędkość potencjometrem.
Ten na obudowie zmienia prędkość ale nie chyba niezależnie od
fanspeed (pewnie ma jakiś czujnik)

Chodzi mi przede wszystkim o ten na CPU bo mam go trochę
podkręconego. Fan speed jest oczywiście ustawiony na automatyczną
regulację obrotów. Patrzyłem na wiele opcji i je zmieniałem, ale
bez rezultatu.

Macie jakieś pomysły, co mogę z tym zrobić?

Może jakiś inny program?