Dziwny problem w drukarką

Autor: LinuxMan <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 10:28:43 MET

Witam

Mam taki problem z urządzeniem wielofunkcyjnym Lexmark P4350 Photo.
Nowo złożony komputer na MoBo MSI K8N-Neo3-F na chipie NForce-4-4x.
Postępuję zgodnie z instrukcją instalacji urządzenia, tzn. instaluje soft,
później podłączam urządzenie pod USB i ZONK. Mam komunikat "System Windows
nie może rozpoznać urządzenia .....". Podłączałem Pendriva i kabelek do
komórki i rozpoznaje bezproblemowo. Kabelek do Lexmarka to USB 2.0 5-cio
metrowy. Nie miałem wczoraj innego kabelka żeby sprawdzić, ale mam dziwne
wrażenie że to nie kabelek, bo sprawdzałem na innym kompie i ten 5-cio
metrowy działa (ale z inną drukarką). Ktoś wie o co chodzi ??

YARO