Re: Drukarka laserowa

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 09:31:59 MET

Jozef napisał(a):
> Witam
> Potrzebuję kupić do domu drukarkę laserową.
> Drukowanie kilka, kilkanaście stron tygodniowo, poza tym praca dyplomowa.
> Zastanawiam się nad:
> Brother HL 2030 (zalety - tańsza, szuflada na papier, wady - podobno
> głośna, mniej znana firma)
Tania - OK
Szuflada na papier - OK
Głośna - hmm na czas drukowania to chyba nie bedzie źle - w trybie Stand
BY jest bezgłosna. zresztą 16 stron na minute potrafi wyciągnic wiec ile
stron wydrukujesz w 5 minut?
Czy mniej znana- U nas w Polsce - Wada jest jeszcze jedna - Toner - Ale
Taka ilośc tonera spokojnie wystarczy Ci na rok/ półtora roku ja do tej
pory wydrukowałem 700 stron przez dwa lata.
Ta drukarka ma jedną super wade.. Papier musi byc idealny i drogi, nie
wydrukujesz na byle czym a podajnik ręczny to jakieś nieporozumienie.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.