Nowa grafika, problemy z plyta

Autor: abs <nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 08:48:00 MET

Gosc sobie kupil nowa karte graficzna, jakis GeForce. Zamontowal ja do
komputera (platforma AMD na KT400), odpalil, komputer ruszyl ale nie
zobaczyl obrazu na monitorze. Pozniej doszlismy, ze zapomnial podlaczyc
dodatkowego molexa zasilajacego do karty. Nie wiedzac co jest grane
podlaczyl z powrotem stara karte i komputer mu w ogole nie ruszyl. Potem
znow nowa karta i komp dalej nie rusza, wiatraki nie chodza, nic. W akcie
desperacji kupil nowy zasilacz, nie pomoglo. Poprosil mnie o pomoc,
zresetowalismy cmos, i ruszyl. Raz. Potem znowu kilka razy nie ruszyl i
chyba jeszcze ze dwa razy udalo sie odpalic. Teraz natomiast nie rusza juz w
ogole. Probojemy oba zasilacze, resetujemy cmos, wyciagamy wszystko co sie
da i nic nie pomaga. Czy to mozliwe, ze za pierwszym odpaleniem komputera z
nowa grafika bez podlaczonego tego dodatkowego molexa do niej cos moglo
pojsc na plycie ? Nie wiem czy kupowac nowa plyte czy szukac gdzies jeszcze
przyczyny...

Pozdrowka,
ABS