drukowanie pod win z programu dosowego

Autor: Bratek <bratek123WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 02:00:01 MET

Witam!

Mam taki oto problem! Mam laptopa ktory nie ma portu lpt i mam program dosowy
ktory drukuje tylko na lpt ;) i teraz tak po podlaczeniu do sieci laptopa i
drukarki dokladniej oki 3320 uzywam net use lpt1: \\nazwakompa\drukarka
niestety nie chce drukowac ;( dodam ze gdy robie to samo z laptopa ktroy ma lpt
i robie to samo to przez siec drukuje bardzo ladnie jak sie domyslam
wszystkoprzez to ze nie ma tego lpt nawet jak go zainstaluje na sile to nie
wiele pomaga ;( Uzywalem tez program Dosprn i niby drukuje ale wydruk nie jest
dokladnie taki jak powinien bo sa male bledy ktore mi przeszkadzaja ;(
macie moze jeszcze jakies pomysly???? pozdrawiam!