Polecicie kogos?

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 01:27:44 MET

Witam,

Panowie możecie mi polecić firmę, która będzie w stanie dostarczyć mi
pocztą, kurierem lub w jaki kolwiek inny sposób zamówiony sprzęt
komputerowy na następny dzien? W szczególności zainteresowany jestem
serwerami i desktopami HP, osprzętem do nich, sprzętem sieciowym etc.
Moje wymagania są w sumie nie duże: dostawa na następny dzień w przypadku
urządzeń niestandardowych do tygodnia (a nie szukanie coolerka do HP przez
miesiąc), możliwość zamówienia przez telefon, przy czym dobrze by było, aby
po drugiej stronie słuchawki odbierał ktoś, kto się na tym zna, a nie Pani
która nie odróżnia switcha od routera. Zajmuje się administracją i nie mam
czasu na szukanie i tłumaczenie, chcę zadzwonić i powiedzieć co mi potrzeba
(co ma to robić i jakie parametry) a ktoś się już zajmie znalezieniem
stosownego sprzętu. Firma nie musi być duża i znana tylko rzetelna. W sumie
nie zamawiam dużo, w ciągu ostatniego roku zamówiłem sprzętu za ogólną
kwotę 110 000 zł netto. Możecie kogoś polecić? Ewentualnie, jeśli wy się
możecie podjąć poproszę o kontakt.

--
Tomasz Motyliński
Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie