Re: Nagrywarka DVD Samsung 182 vs inne

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 23:59:24 MET

"Atlantis" ek2j3k$9u7$1@nemesis.news.tpi.pl

> 7173 powstała przy współpracy z Sony bodajże, ma podbitą prędkość zapisu
> DVD do 18x, obsługuje również DVD-RAM2 (do 12x). Niestety... Jakość
> zapisu w testach wyszła gorsza w porównaniu z poprzednikiem... :(

Czytam, co piszesz i doczytawszy 'DVD-RAM2', pomyślałem sobie:

 -- A ten znowu o tych 'DVD-RAM'... Jeszcze mu na tamten post nie odpowiedziałem...

No i wówczas doszedłem w tymże czytaniu do słowa 'Niestety'...
Strasznie długi... Ale chyba odpiszę. :) (jeśli pamiętasz, o który mi chodzi)

To fatalnie. (że wyszła gorsza) A te DVD_RAMy są tańsze DVD DL.

E.