Re: pytanie o asrock 775Dual

Autor: <twantula_SKASUJ_TO_at_adm.us.edu.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 14:34:25 MET

> Wąskim gardłem dla AGP nie będzie, za to dla PCI Express tak - bo grafika
> będzie działać w trybie x4 a nie x16(tyle obsługuje port). A płytka nadaje
> sie jak najbardziej jako platforma przejściowa. Też miałem podobny dylemat
> i zastanawiałem się nad AMD ale... 939 jest nierozwojowy a AM2 nie
> obsługuje DDR1 i AGP. Zresztą chodzą plotki o nowej podstawce za rok do
> AMD

czyli nie pakowac sie w cos takiego ?
pytanie czy grafika wykorzystac nawet calosc przepustowosc x4 ? a AGP tez
jest niby x8 a chyba nawet x4 grafiki nie wykorzystuja w 100 % ?? a moze sie
myle ?
oczywiscie do tego kompa w przyszlosci nie bedzie kupowana grafika za
1000-2000 zl wiec moze to PCI x4 mu wystarczy ?

Tomek