jak kupowaliscie wasze lcd ?

Autor: sango <kysio_at_chello.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 14:07:09 MET

potrzebuje kupic 19tke LCD ... tak na czuja wyobrazam
sobie, ze bede szukal sklepu ktory pozwoli mi uruchomic
i obejrzec ... z tego co slyszalem to bywaja problemy
z martwymi pikselami i jesli sie kupi w ciemno to potem
moze byc klopot zeby reklamowac bo sa jakies normy
tolerancji ... nie wiem jak wy kupujecie takie rzeczy -
w ciemno w sieci po opisie i korzystacie z cooling off period
i zwracacie czy tez tylko w realu poprzez sklepy ? saturny ?
mediamarkty ? to chyba nie sa cenowo ciekawe miejsca ?
poza tym co i jak sprawdzac w krotkim czasie w sklepie ?

druga sprawa to zdefiniowanie potrzeb - ja sobie widze,
ze 50% to praca biurowa/internet ale tez w kompie jest karta tv
i ogladam lub nagrywam do obejrzenia pozniej - z tego wynika,
ze czas reakcji matrycy powinien byc jednak taki jak dla graczy
czyli jaki ??? 5ms ? 8ms ? na co jeszcze zwracac uwage ?

trzecia rzecz to mnie rajcuja takie lcd, ktore maja szklano
wygladajacy obraz (nie takie gdzie sie dotknie i sie odksztalca) -
czy ktos z was zna nazwy takich technologii, zebym wiedzial
co wygooglac ... czy takie matryce czy jak to nazwac spowalniaja
prace w stosunku do tradycyjnych lcd ?

czy sa jakies tricki marketingowe na ktore trzeba uwazac ?
np. podawanie przekatnej nie ekranu ale obudowy ... jakies
inne zwiazane z wielkoscia plamki/licza pikseli ? jakies firmy
ktorych nalezy unikac ze wzgledu na awaryjnosc ?