Problem ze sprzętem czy z softem?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 13:11:58 MET

Wiatm.

Na początek troszkę o "sprzęcie":
AMD Duron ~1600 MHz
512 MB DDR
ATI Radeon 9600 Pro 256 MB
ECS K7S5A

Mam problem z grafiką. Otóż w mało wymagającej grze Worms Forts (oryginał z
empiku) grafika co chwilę się przycina. Nie pocina, czyli animacja nie
zwalnia, tylko właśnie przycina czyli zatrzymuje się na około 3-5 klatek po
czym idzie dalej aż do kolejnego przycięcia. Animacja idzie płynnie przez
około sekundę i zacina na ułamek sekundy. Jest to denerwujące ponieważ nie
da się grać, nawet kursor co sekundę staje na ten moment. Grzebałem w
ustawieniach biosu ale nic nie przynosiło spodziewanego rezultatu.
Postawiłem na głowie wszystkie ustawienia w ATI Control Panelu i również
nic to nie dało. Gierka jak przycinała tak przycina nadal. Sprawdzałem na
sterownikach Catalyst od wersji 5.8 aż do 6.10. Cały czas bez zmian. Ta
sama gra nie ma najmniejszych problemów na komputerze z połowę wolniejszym
procesorem i ze starym GF4 MX.

Z tego co wyczytałem w pliku readme do gry, to wymaga ona karty zgodnej z
OpenGL v 1.4. Sterowniki mojej ATI obsługują v5 czy v6...

Jest sens w ogóle walczyć dalej?
Co jeszcze można przestawić aby ta gra działała jak powinna?
W ogóle to może być wina sprzętu czy ta gra już tak ma?

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *