Re: Seagate - Dyski SATA pionowo

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 12:48:22 MET

"Radosław Sokół" ek183o$p3b$1@polsl.pl

> MTBF != żywotność ;)

Kiedyś tłumaczyłem synowi logika, ;) że zamiast '!=' można pisać '-', ale nie łapał. :)

A!=B --> (A-B)!=0 --> (A-B) -- po prostu

I tutaj się skończyły nasze lekcje języka C.
A później ojciec tegoż syna (czyli ów logik)
nie mógł pojąć, że MTBF to jednak żywotność,
a nie coś niezrozumiałego. Innymi słowy taki
dysk naprawdę potrafi pracować milion godzin
pomiędzy padami. Termin ów istnieje znacznie
dłużej, niż sam termin HDD i dotyczy również
innych urządzeń.

Ale może masz jakąś ciekawą teorię spiskową
na ten temat. ;)

--spacja,_która__jest_bardzo_istotna
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |