Re: Jesli Nie dla idiotow to kim jestem ?

Autor: szlovak <adamkxBEZx_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 10:21:44 MET

Markus Sprungk wrote:

> jakoś zawsze sklepy dla idiotów wychodzą w
> rankingu drożej

nie zupełnie, wczoraj w MM kupiłem lodówkę Samsung za 1849 podczas gdy w dwóch
innych sklepeach kosztowała więcej, Artdom 2100 , Avans 1999 więc nigdy nie
wiadomo. Ale cyfrówki to mięli wszędzie drożej, patrzyłem lumixy panasonica to
wszystkie miały cenę 999, czy oni się nie znają na marketingu te bałwany?
Przecież od razu widać, że każda z tych cen brana jest z sufitu. W ogóle
wszystkie ceny co się równo kończą najcześciej są zaokrąglane i brane z sufitu,
ale cena 999 to już wymaga przemyślenia raczej