Re: Nie widzi nagrywarki

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 08:36:01 MET

adamex 680b.0000007c.4563f9cd@newsgate.onet.pl

> mam typ nagrywarki jest to Nec 3550A dajcie mi numer
> konkretnej wersji nero która to obsłuży

Nie używam Nero, ale moim zdaniem to nie o konkretną
wersję Nero chodzi, ale o konkretny numer. No i ten
numer to się albo kupuje, :) albo kradnie. Kradziony
mogę Ci dać za freeko. :)

-=-

Ale są porządne (na dodatek freekowe) programy do
nagrywania i polecam Ci raczej te programy. Ja

a) najpierw buduję obrazek,
b) następnie go montuję, aby zobaczyć, czy wszystko jest tak, jak chcę,
c) później poprawiam błędy (na pewno są)

punkty b i c powtarzam, aż uznam, że jest OK

d) po czym wypalam obrazek ISO za pomocą ImgBurn, DVDDecrypter lub CloneCD.

Pierwszy z nich pozwala zobaczyć w DVDInfoPro przebieg nagrywania:

 -- poziomy buforów
 -- obciążenie CPU
 -- szybkości nagrywania

i nie wiem, co jeszcze. :)

Dla mnie Nero -- to (przepraszam wrażliwych) śmieć. :)

--spacja_zwykła,_nie_słowo_'spacja'
 (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |