Re: Spowolnienie wentylu w zasilaczu

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 22:28:41 MET

Krasnal napisał(a):
> To był 21 listopad (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 21:40 *R*

> Kiedyś spowolniłem rezystorem na zasilaniu i się zasilacz zjarał po kilku
> dniach. A coś tam sie troszkę niby wiatrak kręcił :).
Jak nie chce by dmuchało bo mu np po nogach zimnym wieje i gesiej skórki
dostaje to niech zrobi wersje biurową - przyczepi kawłek tekturki tak by
powietrze mogło ja podnosić jak wieje a jak nie wieje to opada. Taki
patent ma w kotłowni i działa....

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.