Dziwny problem z monitorem

Autor: <cuptea_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 22:37:36 MET

Witam.

Kumpel ma problem sprzetowy tej natury, iz od jakiegos miesiaca
komputer jego dziewczyny 'pogniewal sie' z monitorem.Objawia to sie tym
ze ten konkretny monitor z tym konkretnym pudlem, nie chce sie
wlasciwie uruchomic - po wlaczeniu komputera wchodzi w stan
spoczynku.Otoz teraz co ciekawe - monitor z innym pudlem dziala, pudlo
z innym monitorem rowniez.Wiec chyba jakis wewnetrzny problem monitora
jak i problem z karta graficzna mozna tu wykluczyc.Monitor to jakis
stary CRT Fujitsu, i jest zasilany oddzielnym kablem prosto z gniazdka
wiec problem z zasilaczem to tez raczej nie jest.Nie wiem czy cos to
da, ale komputer to jakis stary celeron 433 z 16 megowa karta
graf.(dokladnej specyfikacji nie znam, ale jesli mialo by to w czyms
pomoc moge sie dowiedziec).Takze uprzejmie prosze o pomoc, bo kumpel
wierci mi o to dziure w brzuchu od dluzszego czasu a ja zupelnie nie
mam pomyslu.

Pozdrawiam,

kapty