Re: centrino 1.73 a 2.13

Autor: rysiek <rysiek_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 22:23:23 MET

rysiek wrote:

> Witam,
> Posiadam aktualnie w notebooku procesor sonoma 1.73GHz. Czy zmiana na
> sonome 2.13GHz(to max jaki płyta może obsłużyć) będzie duża? tj. czy to
> będzie wzrost na poziomie 400MHz, czy może lepiej?
>
> Pozdrawiam,
> rysiek

Żle się wyraziłem, chodzi mi o to czy warto wymieniać procesor 1.73 na 2.13
kosztem 500zł. Czy te 400MHz różnicy możecie porównać do MHz np. Pentium4.
Bo sonoma to troszkę inna wydajność, a nie mam innej sonomy żeby porównać
dwa procesory o różnych częstotliwościach. Dodam że oba na fsb 533MHz
Ogólnie czy różnica w mocy tych procesorów będzie znacząca?