Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 21:44:05 MET

Użytkownik "Jaroslaw Keczyn" <yarok@gmail.n.et> napisał w wiadomości
news:ejvnau$ls9$1@node4.news.atman.pl...

> No widzisz, ja pouzywalem i jakos wybieram sutek zamiast tego gladzika.
> Roznica jest taka jak mercedes i maluch. Popracuj sobie pare h palcem na
> gladziku i na sutku i zobacz co Ci zdretwieje.
>
> PS. na przyszlosc radze wypowiadac decyzje rozsadniej

Ja tam jestem zdecydowanym zwolennikiem gładzików, zwłaszcza tych z Sony
Vaio - uzupełnionych o dodatkowe oprogramowanie pozwalające na sensowne
wykorzystanie narożników i bocznych listew gładzika. IMO jest to
zdecydowanie bardziej ergonomiczne rozwiązanie niż jakikolwiek trackpoint,
który na zawsze pozostanie tylko biednym zastępnikiem myszki, i niczym
więcej...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/