Re: LEXMARK X2330

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 21:33:10 MET

> Mam mały problem. Kupiłem sobie LEXMARK X2330
> (drukarka/skaner/kopiarka), podłączyłem je i wszytsko działa dobrze
> z małym wyjątkiem. Otóż urządzenie drukuje tylko w czerwonych
> kolorach.

Przychodzi baba z Jasiem do lekarza.
-Panie doktorze, Jasio wszystko rysuje na czarno!
-Jasiu, czemu Ty wszystko rysujesz na czarno? - pyta lekarz.
-Bo ja mam tylko czarną kredkę!

Głowice do wymiany w drukarce. Bo Ci rysuje tylko czerwona kredka :)

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie