Re: Laptop do 3500.

Autor: Bartłomiej Kowal <bartukas_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 19:40:32 MET

Dnia 21-11-2006 o 19:40:49 ro <r@rob.com> napisał(a):

> poszukaj na skapiec.pl ceny beda tego asusa duzo nizsze niz w
> komputroniku
> ,mysle ze w tej cenie na skapcu poszukasz z jakims centrino asusa

Problem z wieloma tanimi notebookami, znalezionymi przez skąpca jest taki,
że można na nie dłuuugo oczekiwać. A potem się okazuje, że producent już
ich nie ma, więc wypadają z cennika. Długo się przymierzałem do kupna
lapka, a jak się okazało, że muszę go JUŻ kupić, wybór się baaardzo
ograniczył.

Ponieważ szukałem w podobnej cenie (do maks. 3200), mogę zaproponować
mojego Asusa A8H-4P001H(14 cali, ale filmy się dobrze ogląda, krótka
recenzja w wątku niżej). Nie wiem tylko, czy się nada do Twojego
programowania (ja się na tym zupełnie nie znam).

Jeśli mogę coś doradzić, to jeśli chcesz nosić laptopa w torbie na
ramieniu (a nie w plecaku lub używać go jako zamiennik peceta), pomyśl o
czymś lżejszym. Rozsądne maksimum to (moim zdaniem) 2,5 kg. W takiej wadze
(i cenie) dostaniesz tylko 14-calowe, albo HP nx7400 - bardzo popularne
(choć ponoć kiepska matryca, jeśli w opcji "nie-lustro"), waga 2,54 kg.

Oczywiście, dla osób zmotoryzowanych nie jest to problemem i mogą sobie
pozwolić na 17-calowe notki.

I odpowiedz sobie na pytanie, jak często (i długo) będziesz pracował z
dala od źródła zasilania. Jeśli powyżej 3 godzin, to odpadają wszystkie
celerony (do 3 h są jak najbardziej OK - przynajmniej w Lenovo i Asusie).

Pozdrawiam,

Bartłomiej Kowal