Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 18:34:17 MET

mirekm wrote:

> Nigdy nie miałem z tym problemu (notebooki IBMa).

Cóż - moje doświadczenia są dokładnie przeciwne. Być może dlatego że nie
miałem stycznosci z mega-hiper-wypaśnymi tytanowo-magnezowymi IBM'ami z
superusztywnioną obudową matrycy lub innymi "thoughbookami", a tylko
zwykłymi "plastikami" Dell, NEC itp. Już odciski klawiatury (dość
wyraźne z reguły blisko centrum matrycy) specjalnie nie zdobią, ale
sporawa "gula" zostawiana na środku ekranu przez trackpointa jest IMHO
a-estetyczna (delikatnie mówiąc).

BTW - ten problem może oczywiście nie dotyczyć nigdy nie ruszanych z
biurka "desktop-replacement'ów". Ale przy regularnie
przenoszonym/transportowanym na różne sposoby sprzęcie szybko daje znać
o sobie.

> pozdrawiam,
>
> mirek

Pozdr.