Re: Male notebooki, jakie sa?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 15:30:02 MET

** ppview wrote:

>>> A 'dzyndzel' to nie jest dobry pomysl.

>> dlaczego?

> Poużywasz to zrozumiesz ;-)

Ja używam od moich ostatnich 4 notebooków czyli jakieś 5 lat i nie
zamienię tego na nic. Wszystkie notebooki jakie miałem to były IBM
właśnie ze względu na (ekhem) łechtaczkę. Jak _dla_mnie_ to najlepsza
opcja w laptopie. Gładzik mnie po prostu denerwuje, aktualnie mam go w
ogóle wyłączonego.

> BTW - jedyne w czym trackpoint alias "dzyndzel" jest naprawdę dobry
> to.. odciskanie się na matrycy przy zamkniętej pokrywie

Jakoś nie zauważyłem.

> (o ile ekran nie ma np. szklanego "pokrycia" jak w niektórych nowszych
> konstrukcjach). Dlatego raczej go sobie odpuść o ile naprawdę nie
> musisz.

Ale nie dopuszczasz opcji, że jest to kwestia indywidualnych
preferencji?