Gwarancja na tablet Toshiba

Autor: M.Tosza <michal.tosza_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 15:22:40 MET

Witam,

Pierwszy raz na grupie, więc witam wszystkich.

Mam pytanie dotyczące gwarancji na tablet Toshiba. Zastanawiam się nad
zakupem z drugiej ręki i na pytanie właściciela o gwarancję dostąłem takową
odpowiedź:

"Nie posiadam niestety dokumentu zakupu, ponieważ jestem drugim
właścicielem. Tablet kupiłem od znajomego z Irlandii jakiś rok temu i
niestety nie zadbałem o to. Gwarancja producenta jest 3 letnia potwierdzona
dokumentem, który jest mozliwy do wydrukowania tylko raz, w chwili
rejestracji. Natomiast z tego co sie dowiedziałem od znjomego to
potwierdzniem tego, że jest się prawowitym posiadaczem komputera jest
mozliwośc zalogowania się na stronie producenta jako konkretny uzytkownik
posiadanego sprzętu. Login i hasło (które oczywiścia mozna zmienic po
zalogowaniu się) otrzymałem od niego."

Czy ktoś mi może zweryfikować te informacje? Mieliście może styczność z
tego typu gwarancją? Jak wygląda realizacja jej w Polsce? Czy też może jest
to "ściema"?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi i sugestie,

--
M.T