Re: Sprzęt dla dziadka...

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 13:56:02 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Ja tam się nie znam D-SUB drastycznie zmniejsza jakość (względem DVI)?

Tak. DVI-D jest cyfrowe. D-SUB analogowe. D-SUB z tego powodu daje rozmyty
obraz. Ja po zmianie monitora na planel z DVI-D wiem jedno. Nigdy więcej
analogu. Jest trochę dobrych, super drogich kart i monitorów dających dobry
obraz na D-SUB. Ale w czytelności tekstu tylko dorównują DVI-D. Lepiej
kupić panel z DVI-D. Doskonała jakość za dobrą cenę.

Zbyszek