płyta mATX - htpc

Autor: Kwestionariusz <badania_at_kwestionariusz.info>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 12:10:35 MET

Witam,
zamierzam zkompletowac sprzet, ktory bedzie sluzyl glownie do ogladania
filmow (divx) na TV - takie male htpc. Obudowa bedzie (najprawdopodobniej)
SilverStone Sugo SG01. Do obudowy pasuja tylko plyty micro atx. Zastanawiam
sie nad MSI K9AGM - ma na "pokladzie" chipset ATI RS485. Interesuje mnie,
czy obraz na TV bedzie OK. Moze ktos probowal z ta plyta? A moze jakies inne
propozycje plyty.
I jeszcze jedna sprawa: szukam nagrywarki DVD (do tego samego zestawu),
ktora MUSI byc cicha. Obecnie mam Pioneera DVR-111L - jest super, ale o
cichosc posadzac go nie mozna :).
Zgory dziekuje i pozdrawiam
Pawel

It has removed 593 spam emails to date.