Dziwna praca karty graficznej

Autor: Hokusai <hokusai_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 10:00:57 MET

Witam
Mam taki problem. Po przywiezieniu monitora LCD NEC2090uxi połączyłem go
do kompa (matrox g450-analog). Wszystko było OK. Zainstalowałem sterownik
monitora i dalej było OK - oczywiście przy pracy w jego własnej
rozdzelczości 1200x1600. Po pewnym czasie przyszedł czas na kalibrację i
tu zauważyłem że w zakładce kolor karty graficznej jest zainstalowany
profil icc (monitora). Usunałem go. I od tego momentu zaczęły się schody.
Po restarcie na ekranie zazwyczaj widzę dwie wielkie rozmazane ikony.
Odinstalowywałem w trybie awaryjnym, instalowałem od nowa i nic.
Całość chodzi super gdy włączam tryb VGA przy starcie - mogę dowolnie
zmieniać rozdzielczości i wszystko jest OK, natomiast gdy nie wciskam F8
system przy starcie jakby nie chciał załączyć wyższych trybów. Zmiana
karty na g550 nic tu nie zmieniła.
Coś mi się wydaje że jest chyba problem "dwumonitorowy" - mam tylko jeden
wpięty monitor ale może sterownik karty wyświetla mi ustawienia drugiego
monitora? Jeżeli tak to jak to zmienić. A może te karty są za stare do
obsługi tego monitora?

Pozdrawiam
Hokusai