Re: ktos ma asrock 775dual-vsta

Autor: Aries <_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 01:36:31 MET

Fri, 17 Nov 2006 17:44:21 +0100, na pl.comp.pecet, Chiarstic Slide (aphex)
napisał(a):

> http://pclab.pl/art21863-2.html
>
> przymierzam sie do tej mobo bo ma agp i ddr1/ddr2
> na jakis czas a potem zmiana na lepsza plyte i ddr2 i moze grafa pciex.
> kosztuje 207zł, jest na chipie via.
> Czy mimo tego ze procka raczej na niej nie podkrece i pamieci beda chodzic
> wolniej to odczuje roznice na E6400 (2.13Ghz) w porownaniu do tego co
> mam w sigu ?
> ktoś ma ta plyte lub testowal, jak wyglada sprawa ze sterownikami i ogolna wydajnoscia ?

Na wydajność nie narzekam. Też miałem poprzednio Bartona 2500@3200 i jednak
odczuwam różnicę mimo że to tylko P4 3.0 z HT - Ty tym bardziej odczujesz.
Co do podkręcania to mój P4 poszedł z 3GHz do 3,8GHz bez problemu -
napięcie bez zmian bo nie ma mozliwości zmiany. Nie byłem przekonany do
ASRocka, zwłaszcza po moich bojach z 2 Asusami, ale miło się rozczarowałem
- płytka jest naprawdę spoko jako platforma przejściowa. Bierz śmiało.
Wydajnością napewno nie dorówna większości płyt ale czy te parę procent
różnicy to aż tak wiele?
Sterowniki to standard - VIA Hyperion - po ustawieniu w BIOSie trybu
Non-RAID dla SATA nie trzeba żadnego flopa z driverami podczas instalacji
systemu.

--
# P4 531 # ASRock 775Dual-VSTA # Silent Tower + Qultec #
# 2 x 512MB DDR # Sapphire 9800 pro # WinTV 34704 #