Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:24:46 MET

Dnia Sat, 28 Oct 2006 02:52:58 +0200, Iluminat napisał(a):

> Monitor się wyłącza, albo zamraża i delikatnie mrugają (pływają, drżą...
> ciężko to nazwać) litery. Mam podłączony jeszcze TV... myślałem, że może
> coś na wyjściu karty do monitora padło, ale na TV sytuacja też nieciekawa
> (całość mruga tak, że nic nie widać) czyli jakby cała karta.
> Ze zdarzeń dostaję info:
> "Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki
> tej operacji były następujące: 0x00000050 (0x8eedddcf, 0x00000001,
> 0x820d0557, 0x00000000). Nie zapisano pełnego zrzutu."
> Błąd zawsze ten sam.

Te błędy to wina Prime95. Odinstalowałem to znikły.
Ale...

> Wykluczam drivery (karta Radeon x1300 GV-RX13P256DE-RH Gigabyte), bo je
> przeinstalowałem, a i taka sytuacja wydarzyła mi się pod FreeDOS.
>
> I teraz pytanie - czy to karta graficzna, czy płyta (Gigabyte GA-K8NF9
> Ultra), czy może pamięci (2x256MB Twinmos w dualu chodzące na 2x166) bo nie
> mam pojęcia co reklamować? :)

Restarty występowały nadal. Sprawdziłem zasilacz. Nie pomógł. Zmieniłem
kartę graficzną na PCI - zwisy są, ale rzadziej. Zmieniłem pamięć. Nadal.
Jak nic płyta główna. Do tego nie lubi się z tym Radeonem x1300 - który
może i jest dobry, ale nie z tą płytą. Reklamuję w tym tygodniu i jedno i
drugie. Dam znać co powie serwis Gigabyte. :)

No bo to wina Prime95 była. :)

--
Pozdrawiam,
Iluminat