Re: Resetujący się komputer

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:01:02 MET

Dnia Mon, 20 Nov 2006 22:23:36 +0100, Zbyszek napisał(a):

> Witam!
> Jest problem z komputerem. Po wlaczeniu i przejsciu testow BIOSu, pojawia
> sie menu Windowsa XP, gdzie mozna uruchomic komputer w trybie normalnym,
> awaryjnym, ostatnia znana dobra konfiguracja, itp. Po wybraniu dowolnego
> trybu komputer sie resetuje. Problem pojawil sie sam, nie bylo zadnych zmian
> w konfiguracji sprzetu, ani oprogramowania. Przywrocilem domyslne ustawienia
> BIOSu, lecz nie pomoglo. Dysk twardy jest typu SATA, o ile to ma jakies
> znaczenie (trzeba wskazac sterownik przy instalacji Windowsa).
> [...]

Większość SATA dysków w połączeniu z płytami nie wymaga wskazywania
sterownika przy WIn XP - to tak przy okazji.
Mialem takie przypadki i raz był to przegrzewający procesor (pasta się
zestarzała) kolejnym bład samego windowsa - system plików sie wysypał -
rozumiem ze nie było zmiany hardware'u?Moze tez to byc wina np padajacego
zasilacza - lub płyty głownej - wiec naprawde jest sporo mozliwości
Ja bym zalecał zrobić obraz tego co jest - potem zrobić na nowo (obraz na
wypadek gdyby to nie była wina windowsa) ale mówisz ze jestes od komputera
kilka tysięcy km ?Moze znajdz kogoś kto jest blizej i pomoze.