Re: Sprzętowy szyfrator dysków - wydajność i bezpieczeństwo

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 22:12:54 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, znalazłem donos niejakiej(go)
*cyberkid@chello.pI*, o treści cytowanej poniżej:

> A mnie się zdawało, że złamanie klucza 128-bitowego przy pomocy metody
> brute force pozostanie jeszcze długo poza zasięgiem naszej
> cywilizacji. Przepraszam za OT.

Chińczyki jakiś algorytm znaleźli na kluczyk 128 bit, ale i tak zaczyna się
sprawdzać na komputerach klasy BlueGenie, a realny czas skrócił się z setek
lat do dziesięcioleci. Ale mnie się to tylko o ucho obiło ikonkretnych
danych nie oczekujcie.

--
...:::WISKOLER:::...
Ktoś zapukał do drzwi.