który notebook [do 4 tyś.]? [OT: płyta gł. do Della]

Autor: atupaj <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 22:02:19 MET

Witam serdecznie,

jeżeli nie da się naprawić mojego laptopa (Dell Inspiron 5100) lub naprawa
będzie zbyt kosztowna (tzn. ponad tyś. PLN) - a nie wygląda to na chwilę
obecną najlepiej, bo prawdopodobnie uszkodzona jest płyta główna - chciałabym
kupić nowego notebooka w cenie do 4 tyś. PLN. Nie chcę już niczgo, do czego w
Polsce trudno dostać części - i czego serwisowanie jest utrudnione (jak przy
moim starym Dellu). I zastanawiam się albo nad Acerem TravelMate 4104 albo
jakąś Toshibą Satellite w podobnej cenie (do 4 tyś.). Ten Acer jest o tyle
ciekawy, że przy cenie ok. 3700 PLN ma oddzielną kartę grafiki (chyba ATI
Radeon?) - i ogólnie dość niezłe parametry. Ale o Toshibach słyszałam same
dobre rzeczy...
Poradźcie mi - i może podsuńcie jeszcze jakiś inny pomysł? Jestem tłumaczem,
używam w trakcie tłumaczenia kilku programów na raz (edytory tekstu, grafiki,
słowniki, czasem CATy), zdarza mi się też tłumaczyć niewielkie filmy
(instruktażowe) ze słuchu.

z góry dzięki za pomoc
Anka

PS a jak ktoś ma sprawnego Chipseta do Della (Inspiron 5100) do sprzedania,
to będę wdzięczna za kontakt :-)