Re: Jaka karte grafiki kupic....

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 20:08:08 MET

Dnia Mon, 20 Nov 2006 19:05:44 +0100, Rylen napisał(a):

> Padla mi karta grafiki (jakas GF400 chyba) i
> chcialbym kupic cos lepszego w cenie powiedzmy
> do 350zl.(AGP X8)
> Wybor padl na GeForce 7300. Ale tu jest problem bo
> sa takie z wiatrakiem Zalmana i bez
> Czy jak kupie bez collera (taniej) to moge
> przeciez collerek "przykrecic do radiatora
> (mam ich kilka). Czy warto?
> Komputera uzywa corka i czasami w cos tam gra.

Jeżeli córka będzie grała w te same gry co na GF400 (?), to możesz zostawić
chłodzenie pasywne (tj. bez wiatraka). Ale jeśli będzie chciała zagrać w
coś nowszego, to wiatrak będzie konieczny - tyle że na tej karcie ciężko
będzie odpalić (i pograć) w coś nowego...

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
e-mail: http://tinyurl.com/gj6xk