dysk twardy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 14:44:43 MET

Ostatno zaczęła mi chodzić po głowie wymiana dysku twardego (Seagate
ST340016A, 40 GB) na coś nieco większego i w związku z tym mam kilka pytań.

1) Właściwie skłaniam się raczej w kierunku ATA - moja płyta główna
(NF7) nie posiada interfejsu SATA, a nie jestem pewien, czy warto
wydawać pieniądze na kontroler pod PCI. Ktoś mówił coś o możliwości
zapchania magistrali PCI? Właściwie nie zależy mi na tym,żeby był to
jakiś demon szybkości, byle tylko nie chodził wolniej niż obecny. :)
Chyba, że moja podejście jest błędne i raczej powinienem postawić na hdd
SATA + kontroler?
2) Czy coś w granicach 200-250 GB jest do dostania za < 300 zł?
3) Trochę NTG, ale czy jest możliwe przełożenie całej partycji
systemowej na nowy dysk, czy też jestem zmuszony do stawiania systemu od
nowa, przenoszenia dokumentów, ustawień itp. ręcznie?

# /George Orwell - Rok 1984/