Re: Jaka karta graficzna do komp. biurowego Dell 260

Autor: RDN <spam_at_nospam.spam.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 10:17:53 MET

Użytkownik "Kamila" napisał w wiadomości
> Troche przypadkowo stałam się właścicielką biurowego komputerka firmy Dell
> 260 (P4 2,17 + 512 MB RAM) . Głownymi użytkownikami stali się dwaj moi
> malcy 7 i 9 lat. Strasznie narzekają na jakość grafiki produkowanej w
> grach. Sama widziałam że mają trochę racji. I tu moje pytanie : co wsadzić
> ( na AGP, karta niskoprofilowa), aby było widać różnicę ? Tak do 150-160
> zł. Prosi o pomoc znękana matka .
> Pozdrawiam
> Kamila

 I tu będzie problem. Bo z niskich profili wydajna karta do nowych tytułów
to rzecz nierealnoa w tym momencie. Poszukaj Radeonów 8500 lub 9100. Na
allegro można też znaleźć Radeony 9600 firmy Alastor, któe sa niskoprofilowe
i posiadają normalną 128bitową szynę pamięci.
Ewentulanie moze wystarczą karty z pamięcią 64bit. Tego jest dużo (ale bierz
ATi, bo obraz lepszy), tylko należy uważać, zeby wyjście VGA nie było
dopinane na dodatkowej taśmie.