Re: Nietypowa tasma ATA/IDE

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 02:52:27 MET

Nudna wrotka - Pawel Kraszewski napisal w
<ejq211$k2t$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Znalazłem:
/snip/
> Dla kabla 40-żyłowego
/snip/
> Czyli na kabel 40-żyłowy są bardziej restrykcyjne wymagania, niż na
> 80-żyłowy... Hm...

To są specyfikacje, czy takie kable znalazłeś w sklepie/szufladzie?

> Czyli możesz zamówić kabel z dowolnie blisko umieszczonymi gniazdami
> dysku, jak długo cały kabel ma mniej niż 45cm i więcej niż podwojony
> odstęp między dyskami :)

> A kabel powinni Ci zacisnąć w każdym _dobrym_ sklepie komputerowym.

A Ty (lub ktos) znasz taki *dobry* sklep komputerowy w DC?
Bo tych, co ja znam, nie podejrzewalbym o zaciskanie tasm IDE, predzej
beda chcieli wmusic mi przejsciowke SATA. Co innego zacisnac RJ45.

Dzieki i pozdr,

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
Ludzie my?l? czasem jak zabi? czas, a to czas ich zabija.