Re: Panel 19" i urządzenie wielofunkcyjne.

Autor: Kamila <kamila20061_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 23:54:13 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ejk6j2$m2g$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Szukam trochę w necie ale może jesteście w stanie coś polecić.
>
> Panel LCD 19" z pivotem, ważne żeby był dobrej jakości, ale nie musi
> mieć jakiś kosmicznych parametrów. Zwykły taki po prostu, z niedrogich.
>
> Urządzenie wielofunkcyjne - laserowa drukarka, kopiarka i skaner
> kolorowy. J/w ważne aby było wygodne w obsłudze, niedrogie w
> eksploatacji, nie musi mieć kosmicznych parametrów.

Mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami w kwestii urządzeń
wielofunkcyjnych, bo szukałem dość długo.
 Tyle że ja potrzebowałem kombajn z faksem.
Do użytku domowego
I jednym z głównych kryteriów była ekonomia eksploatacji .
Z tego względu odrzuciłem urządzenia Lexmarka.
Reasumując zdecydowałem się na model Hp 5610.
http://tinyurl.com/y2bmem
Może nie najnowszy model ale za to z tanimi popularnymi zamiennikami
głowic. Używam ponad trzy miesiące . Z jakości wydruku i kopiowania jestem
bardzo zadowolony. Ma podajnik do kopiowania na 20 stron . Bardzo to ułatwia
prace
Pozdrawiam
Leszek