Re: BIOS - dane użytkownika jak zmienić

Autor: Alfred Motyka <gruby_typ_CUTTO_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 20:38:03 MET

JoteR wrote:

> A że się tak głupio zapytam - jak je tam wprowadziłeś?
>
> JoteR

Nie pamiętam. Komputer mam już bardzo długo, pewnie z 6 lat. Najpierw
używałem go ja, później przez długi czas mój Tata, teraz go już nie
potrzebuje. Ja miałem później ze dwa następne, w każdym rzeźbiłem -
pomieszało mi się ;)
Coś mi świta, że wprowadzałem w BIOSie. Tzn nawet nie tyle świta, ile
znając siebie nie wprowadzałbym w "obcym" sofcie, tego właściwie pewien
jestem.

pzdr
am